+ 38 099 228 29 07
+ 38 099 228 29 07
Повернення та обмін
Умови повернення та обміну для товарів належної якості
Повернення та обмін доступні лише на території України.
Нажаль, речі з категорій білизна та шкарпетки не підлягають поверненню та обміну.
Протягом 14-ти днів після отримання товару покупцем Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови що:
- товар не має ознак використання і не має слідів використання; - товар повністю зберіг товарний вигляд; - товар укомплектований, збережені всі ярлики та бірки.
У разі виявлення ознак використання товару, ми залишаємо за собою право на відмову обміну / поверненні коштів.
Процедура повернення/обміну товару Належної якості:
Перш ніж повертати посилку:
- зателефонуйте або напишіть у Telegram на номер + 38 099 228 29 07 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником Нова Пошта, послуги перевізники за рахунок Покупця;- дані для відправлення товару уточнить менеджер по телефону або у месенджерах.
Повідомте у Telegram на номер + 38 099 228 29 07:
- № декларації надісланої посилки;- № банківської картки для повернення вартості товару;- модель товару, на яку хочете здійснити обмін;
Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту протягом 7-10 робочих днів або надсилаємо інший товар.
Умови повернення/обміну для товарів неналежної якості
Перед відправкою товар обов’язково перевіряється, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання.
Покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором:
1.пропорційного зменшення ціни;
2.безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3.відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Процедура повернення/обміну товару Неналежної якості:
Перш ніж повертати посилку:
- зателефонуйте або напишіть у Telegram на номер + 38 099 228 29 07 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником Нова Пошта, послуги перевізники за рахунок Продавця;- дані для відправлення товару уточнить менеджер по телефону або у месенджерах.
Повідомте у Telegram на номер + 38 099 228 29 07:
- № декларації надісланої посилки;- № банківської картки для повернення вартості товару;- модель товару, на яку хочете здійснити обмін;
Кошти повертаються протягом 7-10 робочих днів після отримання вашої посилки або після скасування замовлення.
Повернення та обмін
Умови повернення та обміну для товарів належної якості
Повернення та обмін доступні лише на території України.
Нажаль, речі з категорій білизна та шкарпетки не підлягають поверненню та обміну.
Протягом 14-ти днів після отримання товару покупцем Ви маєте право на повернення або обмін придбаного на нашому сайті товару за умови що:
- товар не має ознак використання і не має слідів використання; - товар повністю зберіг товарний вигляд; - товар укомплектований, збережені всі ярлики та бірки.
У разі виявлення ознак використання товару, ми залишаємо за собою право на відмову обміну / поверненні коштів.
Процедура повернення/обміну товару Належної якості:
Перш ніж повертати посилку:
- зателефонуйте або напишіть у Telegram на номер + 38 099 228 29 07 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником Нова Пошта, послуги перевізники за рахунок Покупця;- дані для відправлення товару уточнить менеджер по телефону або у месенджерах.
Повідомте у Telegram на номер + 38 099 228 29 07:
- № декларації надісланої посилки;- № банківської картки для повернення вартості товару;- модель товару, на яку хочете здійснити обмін;
Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту протягом 7-10 робочих днів або надсилаємо інший товар.
Умови повернення/обміну для товарів неналежної якості
Перед відправкою товар обов’язково перевіряється, але все ж таки не виключаємо можливість браку. Якщо Ви отримали бракований товар, його можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня отримання.
Покупець, якому переданий товар неналежної якості, має право, незалежно від можливості використання товару за призначенням, вимагати від продавця за своїм вибором:
1.пропорційного зменшення ціни;
2.безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3.відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Процедура повернення/обміну товару Неналежної якості:
Перш ніж повертати посилку:
- зателефонуйте або напишіть у Telegram на номер + 38 099 228 29 07 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - надішліть нам товар перевізником Нова Пошта, послуги перевізники за рахунок Продавця;- дані для відправлення товару уточнить менеджер по телефону або у месенджерах.
Повідомте у Telegram на номер + 38 099 228 29 07:
- № декларації надісланої посилки;- № банківської картки для повернення вартості товару;- модель товару, на яку хочете здійснити обмін;
Кошти повертаються протягом 7-10 робочих днів після отримання вашої посилки або після скасування замовлення.